Father has spoken.

Hallå där männsikor/djur. Här kommer ett till ointressant inlägg av eran vän Cecilia.

Alltså det här med regn. Alla människor (nästan) hatar det, eller hur? Jag tycker det är mysigt! Man kan ligga inne framför tvn hela dagen, kolla på bra filmer utan att få dåligt samvete. Gärna dricka några glas med varm o'boy. Om man är en människa som tycker om att vara social kan man ju bara gå in på fejjan hehe...
När jag var liten brukade jag lägga mig ute när det regnade under ett paraply och läsa. Tyvärr så har vi ingen hängmatta längre..:'(

Nu åkte dom inneboende, så nu ska jag ladda ner Trust och lägga mig nere i soffan. Gött...


Min mysiga tröja köpte jag för hundralappen inne på Primark. Men nu ska jag gå ut lite, puss:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra? :D

2011-08-14 @ 16:05:38
URL: http://jessicasays.blogg.se/
Postat av: bella

oh älskar såna tröjor :) så mysiga och fina!

2011-08-14 @ 17:13:27
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0