C'mon!

Hej bloggen! Har haft fullt upp idag. Skolan idag var skiiit tråkig igen. Sen blev det av till Exeter! Sov på vägen dit i bussen. Det tog kanske en timme dit? Vi hade bara två timmars shopping! Det hinnar man inte mycket på :( Sprang i några sko, smink och klädaffärer. Blev inte så jätte mycket shopping men lite! Bilder får komma imörn. (Palla nt nu...) Vi satte oss på ett café också. Muusigt. Drack mocca och åt en vit och mörk choklad cheesecake eller vad det hette. Svin göett iaf.

När vi kom hem var det bara att skynda sig till bussen. Springa hem, kasta i sig lite mat, bättra på sminket och tillbaka till TQ. Discot var sådär kul. Det var roligare i början än slutet. Eller början och början, vi kom dit rätt sent. Efter satt vi och chillade utanför Subway och nu har jag precis kommit hem! Är inte trött än, men vet att jag måste sova om jag ska orka gå upp till morgonen.. Jag är törstig, vågar jag gå ner och ta vatten? hehe.....

Mobilbilder eftersom kameran är trasig :(


Kolla så göett :)


Alla ledarna kör sin dans, måste filma nästa gång!


Glada Denise :D


Hehe soeta.


Blåa cheyen!

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0