Buddy you're a boy make a big noise

Jag har droge på det här hela morgonen, vet inte vad jag ska skriva. Alla klagar ju på att jag skriver för mycket och my chem. Men det här inlägget måste ändå handla lite om dom.

Igår såg jag ju live stream från Reading Festival. My Chem har spelat där innan, 2006. Men alla vet väl hur det gick då? Det var iallafall folk som började kasta flaskor på dom, men dom stod ändå kvar hela tiden. Starkt gjort av mina hjältar ♥ Igår var det verklingen ingen som kastade flaskor, det var mer den bästa konserten dom gjort. Ever! Man såg på dom hur lyckliga dom var, dom spelade S/C/A/R/EC/R/O/W för första gången och vem om inte fucking Brian May kommer in och spelar We Will Rock You med dom! Måste nog ge Queen en chans, My Chem verkar ju ha en kärlek till dom eftersom dom gjorde cover på "Under Pressure" också.

Jag är fortfarande i chock av att dom var så bra. Har laddar ner massa klipp och sitter och kollar på tvn nu. Så mycket som jag gråtit nu är nästan mer än vad jag gjorde 18 Mars. (Då jag såg dom live.) Ingen kommer nog aldrig förstå min kärlek till det här bandet, men jag bryr mig inte. Jag vet!♥

- How many of you are on your first My Chem show?
*Många skriker*
- Lucky for you we're still pretty! ~ Gerard Way


Tillbaka till gårdagen
, jag och Mikaela gick ute och mötte Johanna. Satte oss och lodade i en lekpark. Sen kom även Madde och Lina. Det var en kul kväll :) Eller som Johanna sa. OK! hah...


Jag och Micshit åt sallad ist för pizza för en gångs skull!


Bild från konserten igår, ser dom något lyckliga ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0