190411

Fyllde år igår så vi hade det lite mysigt.
Malin, ongera, Daniel och Erika kom och vi fikade :)
Sen tyckte Marika att jag och Linda var lata så då gick vi till ok .
Det var inte så jobbigt. Kom hem och chillade lite framför tvn.
Precis innan jag skulle duscha ringere bögen och säger att dom ska komma.
Jag blev inte litte sur och duscha as länge..
Men dom hadce inte ens kommit då, så de var ju onödigt ;)
Sen kom dom, och jag vet inte om det var för att jag var så sur men dom åkte efter typ tio minuter hehe ...
Marika jobbade så jag och Linda var ensamma.
Myste lite framför tvn.. Jag var rätt trött så vi gick och la oss runt tio.
Duktig jag e !:)
Kolla på två avsnitt av no ordinary family sen sömmne ja.

Var ganska pigg när jag vaknade imörse, får se hur länge de höller..
Sitter i datasalen nu och ska egentligen träna franska gloser.
Men hur kul är de?;)
Nej nu ska jag allt va duktig chey.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0