lallalalllllllll

tjenna :D
Längesen vare . Vet inte om det kommer bli någon ändring heller .. (;
Var sjuk idag , inget farligt bara förkyld .
Syster väckte mig halv elva imörse för hon trodde jag hade försöve mig ,
smart hon .

Har vart väldigt chill idag , kollat på massa serier .
Sen lagga interneten så det blev ineg mer med de .
Kom på att jag kunde ha en "spa" dag istället .
Så har fixat naglarna nu, gjort två anisktmasker, kört peeling,
fixat ögonbrynen ( dom hade bleve våligt buskiga o: ),
gjort hårinpackining så håret känns som silken
och tänkte färga ögonfransarna men kom på att jag inte hade någon färg .

Ansiktsmaskerna jag gjorde var neutrogena och formula 10.06 pores be pure .
Den sist nämnda lukta jävligt gött ! (:



bare för josse inte vill vise mig hur man vänder en bild så fåre bli så !
Nu ska jag bare chille hele kvällen :)
pusssssssssssss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0