älska håret (:



försökte fixa fannys hår förut , men jag är ju inte så skillsad så blev ju inte som jag ville meen ..
Sedn blev de dra och fika å skit .
Mamma hade bake gött iallafall ! :D

kom på sen att jag också ville ha lockig hår så stog och försökte ett tag .
jävligt mycke svårare att gör på sitt egna en andras .
Försökte locka hårförlängningen också men den är ju äkta så det är hästhår nu ..
Så får för klippa den lite , kanske inte försvinner allt meen .
Drog till kyrkeby sen men kom inte in på discot /:
så fick chilla utanför istället .
Så kan man ju också göre (;
Precis komme hem nu och morsan tycker jag ska gå och lägge mig så jag
inte "vänder på dygnet" ..
haha , ska gå upp och kolle på tv nu ,
pus (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0