go and fuck youreself .

Long time a go :D
Cilla va inte så duktig flicke i lördags , så mamma inte glad på henne .
Men skitsamma, kom hem igår kväll iaf . Hade vart hos malin typ hele dagen .
Var jävligt trött imörse kan jag säge . Snällt att syster kommer å väcker en tidigt som fan .
Jaja , drog te challa och köpte lite olika skit .
Typ en tröja å massa örhängen .
jag är typ beroende av örhängen :D
har 8 hål nu och de är ju inte så många , vill ha fleeer ..
Får bli ngn dag .
Köpte en ansiktsmask också , formula 10.06 pores be pure .
Tycker den är bra , och min hy är värre än pyttipanna så detta är allvarliga grejer .

Får se vad som händer sen ,  kommer inte få va hemme för josse och jag vill ju
inte va hos mormor ( o: ) ..
Så jag får se helt enkelkt .
mamma försöker få med mig på afro power dance eller vafaan de hetter men ofta jag pallar ..

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0