sleepy (:

Hmm är as trött men orkar inte sova ,
kanske för att jag söv så möe förut .

Jag måste bara säga en sak om Kissie!
Nästan alla hatar henne , fast dom hatar ju bara som blogg-kissie inte som alexandra .
Men ändå va jobbigt och få så mycket kommentarer hela tiden .
Jag tycker hon är ball :D
Hon är sveriges största bloggerska tjänar as mycket pengar , bara för att hon har en blogg lixåm :p
Jag tycker det är lite fegt att "hata" folk som man inte känner , visst hon är ju inte alltid snäll och hänger ut folk på sin blogg och sånt.
Men ändå dom flesta känner ju inte alexanda , hon kanske är jätte snäll och rolig ?
vad vet vi :s
Jag skulle gärna byta plats med henne , vara lite bitchig på internet och få pengar för de .
Erkänn vem skulle inte det egentligen ? ;)
Man såg ju på det inägget hon gjorde här om dagen som hon senare tog bort , att hon blir ju också ledsen och hon är inte elak hela tiden . hahaa alla tycker nog jag är konstig som skriver det här men , så äre ! (:


♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0