dreggel barn

dagen har gått väldigt fort !
fick skjuts hem idag, och då var ella med i bilen.
marika passade henne för malin var med emma till doktorn.
men när vi kom hem var dom där :)
så jag hehe "lekte" med emma.
söte onge ! :)
älsker när småonger vill gose.
och de är inte alltid emma tycker om mig .. ;)
sen skulle malin och klippa sig så vi åkte hem till henne och passa bebisarna.
sen blev de hem och såg på satc 2 .
jag råkade vila ögonen lite under den meen .

tror vi har håltimme första timmen imörn :DD
så de blir ta sena bussen.
gött.
känner att jag är as trött, men vill ändå se på 7x lika barn leka bäst .

så jävla intressant inlägg ..

bjur på en bild som var väldigt snögg :)


mina tänder ä ju så snögge å :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0