jag vet inte

Sry dålig uppdatering , har sovit hos fannie ett tag (:
Vi ska på fotbollsträning sen .
Hahahaa jag har inte tränat på jättelänge så det kommer nog att gå jätte bra ;)
Tråkigt att det regnar ute . Jag vill ha sol hela tiden (:
Har ju sovit hos Fannie i tre nätter hos far hennes. Vi typ gick på centre varje dag ;p
Jag köpte en ny foundation men det är fel färg .. Köpte en ny bh också .
Den var skit snygg :D Cila loves rosa ..
Vi stalkade som vanligt folk . Först en gammal kärring som var otrevlig och sen nåra udda killar (:
Fast sen stalka dom oss och ringde :p
Igår kollade jag på hennes träning , det var ganska kallt.
Hon ska provspela i mitt lag idag , jag hoppas hon kommer börja :D
gfrr
söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0