Nej jag vet inte, det kommer när det kommer.

Har bakat lite idag och även suttit ute i solen. Var ju skönt väder där ett tag faktiskt. Iallafall så bakade jag till Bea kalas. (som om jag behöver en ursäkt till att baka) Jag gjorde cakepops och godismuffins. Blev väldigt gott bägge två! Okej jag erkänner, jag smakade inte ens på muffinsen.
Umgicks mest med Emma på kalaset (y'a know ma baby?) för hon var mycket blyg och rädd för alla människor. Vi red mina vargar. Det var kul hehe... Prova någongång!

Nu är söndag snart slut och jag har spenderat min kväll som vanligt. Tvättat mina borstar och hängt framför bb med Linda. Nu ska jag fortsätta kolla på twitcam, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0