Now he's gone.

Morron! Sov länge idag för satt uppe inatt och tittade på Warped Tour Live Stream. Som ni kanske vet så är båda The Used och All Time Low med på Warped iår, så jag var ju bara tvungen att titta! Gick ner för ett litet tag sen och stekte mig ägg, rostade bröd, kokade kaffe och hämtade lite paket. Hihi bloggar mer om det sen!
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Bea försöker få med mig att träna, vi får se hur det blir med det heehe.. Jag måste titta på sista Johan Falk iallafall! Fanny fick mig att älska dom filmerna och har sett igenom allihopa nu dom senaste dagarna. Är så sjukt taggad på dom nya som kommer  i September ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0