Elf beställning!

När jag kome hem låg det en elf beställning och väntade på mig! har ju  inte köpt så mycket där ifrån på senaste tiden, men när dom hade 50% kände jag att jag var tvungen. Beställde dock allt det här för typ en hundralapp? Ser ni, jag kan kontrollera mig själv!
 
 
Jag älskar rouge så köpte två stycken i färgerna pink passion och tickled pink. Bägge två är gorgeous! Visar nog upp dom i något senare inlägg.
Jag såg bilder på läppglanset pink pop och visste på en gång att detta behöver jag i mitt liv. Som ni ser på bilden är det rosa med guldskimmer. ååh!
Sen är det inget särskilt.. 15kroners borsten köpte jag för att ersätta en av mina andra sådana som gått i söndur. Sen är det en borste till mina bryn, ett läppglans och fransar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0