Look how pigmented that is.

Det var någon som önskade för ett tag sen att jag skulle göra ett inlägg om mina Elf favoriter. Absolut kan jag göra det, förlåt för att jag var så seg bara! Det här är dom sakerna jag tycker bäst om, men såklart finns det mer saker som är bra. Jag skriver lite kort om varje produkt :) Säg sen till om det är någon produkt du vill veta mer om.



Först ut borstar då! Dom här borstarna tycker jag jätte mycket om, men det finns faktiskt väldigt många borstar som är rent ut sagt dåliga också. Så se upp för dom.

Powder Brush är inte så bra till puder för den plockar alldelles för mycket produkt och det blir kakigt. Däremot så är den dret bra för foundation.
Concealer Brush denna är perfekt som namnet säger till concealer. Den har en bra storlek och är inte så onödigt liten som den för 15kr.
Blending Eye Brush denna är min favorit blending bortse! Vet inte vad jag ska säga som mycket mer än det, men den är så mycket bättre än den från essentials linjen. (köp inte den ;))
Eyeshadow Brush, detta är den bästa borsten ni kan hitta för 15 kroner. Jätte bra för att packa på skugga på ögonlocket!



Lipstick från Essentials linjen.
Har 4 eller 5 av dom, älskar dom! Sitter bra, färgerna är fina och dom luktar underbart. Det enda dåliga är väl att förpackningen suger.
Glossy Gloss. Bra pigmenterad, är inte kladdig och smakar gott! Snygg förpackning med det matta svart, tyvärr är den ganska liten :(
Nail Polish. Här menar jag inte särskilt nagelack, utan jag tycker om dom allmänt bara!
Blush. Har bara en av dom hära och vill verkligen ha fler! Jätte bra pigmenterad och lägger sig jämt och fint.



Beauty Book Natural Eye. Använder den här nästan varje dag, så snygg! Lite pudriga skuggor kanske, men dom sitter hela dagen med en primer.
Eyelid Primer. Helt okej primer! Sitter inte lika länge som UDPP men den funkar till en varje dag skuggning, så perfekt för sitt pris!
Mineral Infused Face Primer. Man behöver bara en lite mängd av den här (vilket är tur eftersom den är så lite) och det räcker till hela ansiktet och man blir som en bebis rumpa! Får sminket att sitta bra.
Cream Eyeliner. Har typ tre stycken cream liners som jag älskar! Dock så har en av odm torkat ur typ, även fast jag är noga med att stänga locket :S

Så detta var allt, lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om som jag kan testa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0