Man, tear it up.

Idag har jag inte haft några lektioner, för har varit på Solberga hela dagen och kollat på Ekonomiprogrammet. Var ganska kul faktiskt, men vet fortfarande inte vad jag ska välja. Come on guys, help me! Vi slutade någon gång efter ett typ, så då gick jag och Julia hem till henne.
Tog bussen hem från skolan, åkte hem, käkade tacos, somnade nästan i min säng, vaknade till av att Bea var utanför och åkte och spinnade. Körde intervall, men jag fick mjölksyra så tidigt så orkade typ inget :(
När jag kom hem från träningen var bebbarna här. Dom ska sova här, lägg märke till ordet ska, för dom sover inte än. Vägrar att somna... Lite lätt roliga är dom ju faktiskt men.. Chillar i sängen nu med lite feta Hollywood Undead remixar i lurarna. SOV GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0