Just breath

Det var två av mina ögonskuggor från en av mina små paletter som gått söndur under veckan, så jag tryckte dom förut. Jag trcker alltid skuggor/rouger när dom gått isöndur eftersom det är slöseri att slänga dom när man kan fixa dom jätte lätt. Dom här blev lika bra som vanligt, lätta att plcka upp och pigmenterade. Tror inte det är någon som vill ha ett inlägg på hur man gör, men om det skulle vara så är det bara att kommentera. Ni vet väl att det är gratis att kommentera + att det gör mig jätte glad? ;)

Fast dom blev inte så snygga denna gången. Petade på dom med naglarna och det är ju inte så smart;)



Kommentarer
Postat av: fannyaxelsson

jag gillar inte att komentera.

2011-09-18 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0