what seat can I take

Hej! Har typ precis  kommit hem.
Dagen var väligt rolig. Johanna är ju lätt tättast ... ;)
Blev endel shopping. Var ju fett biligt på bikbok bla.. Vi åkte hem runt kvart i tolv tror jag.
Men när vi åker så ser vi att Eva (Mickes syrra) som hade åkt en bit framför oss står på sidan av vägen och viftar att vi ska stanna. Så det gör vi och hon hade kört på en älg. Det var rätt äckligt faktiskt, för i princip halv rutan var krossad och en bit av taket buckligt. Jag, Josse och Johanna går en bit tillbaka på vägen för att se så inte älgen ligger på vägen. Men vi hittade den en bit bort i diket. Fan va jag skvatt när jag såg den!

Bea kom precis hem från sjukhuset hörde jag. Det gick la bra.
Kanske lägger upp bilder på vad jag köpt imorgon. Mormor har kalas också så får inte sova allt för länge.


jävlar så bra på att hålla mobilen still


fanny sötnos :)


micshit!

puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0