wazzupp

Tror jag kan beskriva min dag i bilder, är för trött för att skriva ! :)

Började med att jag försov mig och hade tio minter på mig att göra mig iordning till kyrkan.
Jag ville inte till Mikaelikyrkan eftersom jag var väldigt nyvaken snygg så vi åkte till Trefaldighetskyrkan och dör var det famijlegudstjänst. Tror jag det hette iallafall.


Efter gudstjänsten så var det typ någonting brevid kyrkan. Så vi åt körv och drack kaffe.
Och eftersom jag är så cool så fick jag en ansiktsmålning .. ;)


Väldigt gött väder ute så jag och Mikaela låg och solade ett tag.


Och var nyttiga som vanligt ...


Orkade inte ligga still så länge så gick ut och gick och hamnade hos Nina och passade Lennox.


Nu ligger jag nyduschad i sängen och kollar på Hellcats. Tror det får bli sängen tidigt för mig, fast jag har sovmorgon. Nu ska jag gå och borsta tänderna.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0