My first kiss went a little like this..

Herregud vilken hemsk dag! Hade orientering på förmiddagen och olika sporter på eftremiddagen. Jag kan verkligen inte orientera och jag hatar skog! Det första fuskade jag lite på hehe ..
Men det andra så gick jag med Wille och Anton. Det gick väl....bra. Hittade ju alla, fast på lång tid då men.
Sporterna var också skittråkigt.
Fick spela fotboll typ och någon handikapp skit. Cyklade till skolan imorse faktiskt. Gud vad varmt det var att cykla hem. Gött, men jobbigt med svarta kläder .. ;)
 
Sitter och lyssnar på skön musik och väntar på att Marika ska komma hem så jag kan käka lite.
Sen drar jag in till stan med Johanna. (skräll att hon skoolka idag..)
Blöder näsblod som faen också!
Jobbigt :(
Ska gå å pess nu!
puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0