'cause everybody knows you don't

Skönt väder idag! Efter skolan så drog jag till polisen och fixade pass.
Jag såg.. glad ut på bilden. haha naat hatar att ta kort!
Mamma var gullig och bjöd mig på en glass för jag var duktig och kom.

Efter jag kom hem och käkat, cyklade jag och Linda till Malin. Kom precis hem :)
Ongera lika söte som vanligt... Har ont i ögonen och är trött (kanske därför jag har ont i öga?) så ska gå och duscha nu tror jag. Har redan sett det Grey's avsnittet som är idag så orkar inte kolla på det igen.
Får väl kolla på Hellcats istället .. ;) Har bara två avsnitt kvar innan det är slut! Vet inte vad jag ska göra utan det :(
Det är typ mitt liv ♥


Vad gör mamma med händerna? haha


min söta bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0