are you a vegeterian bert?

Hemma nu, hem tidigt som vanligt. Jag och Johanna kom iväg efter ett tag. Åkte med hennes mamma.
Drog till Josse och där var massa fölk. Det var väl kul antar jag .. ;)
Drog till donken och satt där ett tag. Inte så länge då eftersom mamma är så gullig.

Haha såg att Fanny gjort inlägg i mammas logg på fb, tyckte det var skitkul ! :D
Inte ens jag är ju kompis med henne där.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Grey's om det blir klart någon gång.
Borde tvätta bort sminket nu också, vill inte ha dålig hy! för det har jag ju inte alls redan.
Vette fan vad jag ska skriva, mitt liv är ju så jävla ointressant..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0