When I was in your age.

Ligger och chillar i sängen. Har precis kommit hem från Mikaela nu. Knäppa lilla unge....... Vi har kollat på några skumma filmer och inte gjort något. Jävlit gött å inte göre nöe ibland. Kommer nog sakna Mikaela ändå lite grann när jag åker. Vi har ju träffats iprincip varje dag nu i tre veckor. Kommer kännas sorligt och inte se henne. Hehe jag förösker vara gullig i alla fall..:)

Slut på det gulliga.. Jag ska se klart på en skit dålig film jag har på datorn. Ghost World heter den, se den inte. Även fast den är dålig måste jag ju se klart på den. Hatar och inte se klart på filmer!

Hehehehehehe fettooooooooooon.


Gav Mikaela hennes konfirmations present också :D Det var en jumpsuit, samma som jag har!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så jätte mycket för presenten!! och ja du försökte iallafall va gullig, och det funka rätt så bra :D men jag kommer iaf sakna dej! :'( och du får ha det bäst i England :)

2011-07-16 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0