worksheet

Hej! Har precis kommit hem. Vi slutade mycket tidigare idag och jag tog inte fel buss..;)

Det första vi gjorde idag var att komma till dom olika grupperna. Jag var i lion ;) Vi har haft två olika lärare idag, Eve och Joe. Eve var jätte snäll och rolig. Hon var egentligen lärare för 5-6 åringar. Sen andra lektionen hade vi Joe. Det var han snygga haha! På dom två lektionerna gjorde vi inte så mycket. Det var mest att diskutera typ.

Vi hade en och en halv timmes lunch idag. Jag, Jonna, Evelina och Denise gick ner lite till "stan". Det är typ en minut från EF huset kanske. Alltså inte så långt. Köpte lite på Poundland och Primark. Sen gick vi upp till EF huset igen och samlades i grupperna. Vi "lejonen" gick mot en park där vi körde lite lekar. Mitt lag fick heta "Girl Power" fast vi hade en kille med. Vi vann! Yeah...

Efter att vi slutat tog jag och Tanja (en tjej från Finland) bussen till Paignton. Vi skulle bara stanna där och röka innan vi bytte buss men sprang in på Superdrogstore (eller något sånt hette det.) och kollade lite. Den affären finns i Torquay också, men det blev lite shopping ändå. Eller jag köpte inte så mycket men Tanja shoppade loss! Priserna är så extremt bra. Det var två Aussie produkter för 5.99 pund så var tvungen och köpa. hehe... Kollade lite in bara vad det fanns mest så kan jag shoppa i Torquay.

Jag hoppade av på rätt ställe och allt. Är så stolt över mig själv. Sara är och jobbar så vi ska värma lite mat nu och äta innan vi ska vara tillbaka i Torquay halv åtta. Puss:)


Det här fanns bland annat i min lunch låda idag.

Här satt vi och käka lunch:)

Äckliga, vad ska man kalla det chips?

Söta Tanja! Vill också kunna le med öppen mun......

Min gata ...:)

hahaha! Här bor jag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0