och keeps på sne ..

Hejsan ;)
haha , va fult .
Har inte min dator med mig, så därför ingen uppdatering ett tag nu.
Skolan börja ju idag.
Och jag försöv mig..
Gjorde mig inte iordning så mycket, så hann att med bussen.
Skolan var kul ...... i typ fem minuter ........................
haha.
Mobilen har dampat som faan idag :(
Kanske dags att köpe ny, har ju bare haft min i typ ett å ett halvt år...............
Glömde bort att jag hade soc möte så drog med bussen hem.
Men dom kom att ihåg, så åkte dit.
Har bare käkat och chillat.
As trött fast jag dröcke möe kaffe.
Men nu är ju klockan efter sex så inge mer .. ;)

Ska bara inte göra någonting nu :)
Vill bare söv...............................
Tina hade ringt hem nu så morsan är nog lite lack,
tur att inte jag ska hem då ! ;)
See ya ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0