Fountain of Troy.

Japanen ligger och sover. Jag skojar inte, hon gör det hela tiden. Kan man ha tråkigare roomate? fuck her.

Imorse hade vi först en vanlig lektion, sista yeah. Sen hade vi redovidsning och graduate :D Var as kul, alla sprang runt och skrev på varandras hattar. Fast fuckin Gianluca typ förstörde min....

Vi hade bara en halvtimmes lunch eftersom vi hade hängt utanför skolan så länge. Så vi sprang helt nästan ärligt på Primark och shoppade. Sen till Subway, nice...

Vi hade möte vid skolan halv två. Vi fick reda på när vi ska åka hem och sådana saker. Klockan åtta på söndag morgon! Kanske ska börja packa snart? Vill inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Efter skulle vi egentligen mötas vid ballongen, men jag, Gustav och Lei drog lite på stan. Lei köpte en My Chem skiva haha... När vi kom till ballongen lite för sent så skulle vi typ bara chilla där och spela volleyboll. Laura sa att vi fick dra när vi ville, så jag och Jennifer drog och shoppade ofc! Vet inte hur länge vi var inne på Superdrug..... hehe...

När jag gick mot bussen mötte jag Denise och Karin och några mer. Så jag och Karin tog bussen till Paignton. Vi ville käka frozen yoghurt! Gissa om det stängde när vi kom dit? ...

När jag kom hem käkade jag och drog sen tillbaka mot Tq på en gång igen. Vi skulle ha Costal Walk, va det nu är. Men jag och Karin drog istället mot Beach Bbq. Men alla drog när vi kom, vi var nog lite sena haha... Så eeh ja, har inte gjort något på hela kvällen. Ligger och chillar och kollar på film nu. Puss :)

Konstiga bilder kommer ofc :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0