all my m&g photos looks stupid as fuck

Hej! Sitter på tåget nu och tänkte skriva ett inlägg. Interneten är så dålig så kommer väl inte gå att publicera men. Helgen i London var grym. Flyget dit var tre timmar försenat och vi fick till och med vända för att byta plan. Annars så har allt gått bra. Har gått väldigt fort dock.
Jag såg ju All Time Low tre gånger, 14, 15 och 16e. Alla tre gigen var grymma men den sista måste jag nog ändå säga var bäst. Det var Colussys sista spelning med dom och de spelade en extra låt. (fredagen spelade dom american idiot dock) Alla som jag träffade i kön och köpte biljetter av var skit schyssta! Hoppas verkligen vi kommer återträffas på någon spelning i framtiden.
Tyvärr så tappade jag min telefon under första låten på torsdagen så även fast jag var hur lycklig som helst var jag lite irriterad när jag kom till hotellet. Fast när jag kollade thc så såg jag att jag hade fått m&g för den 16e så jag började stört grina för det och tänkte intre precis mer på någon tråkig teflon. Så ni kan tänka er hur nervös jag var på lördagen? Vi gick runt och shoppade massa (som alla dagarna hehe) och gick till topshop för att kolla på skor. Vem tror ni inte jag ser där inne då? ALEX FUCKING GASKARTH AND LISA RUOCCO!!! Jag tog en bild med han och sen sprang runt i affären och bara gråt haha.
Vet inte vad jag ska säga om m&g, jag fick krama mina idoler, prata med dom och tjata på dom att komma till Sverige. Rian sa flera gånger att han älskar Sverige, så vi får hoppas att han hjälper till och boka deras spelningar lite grann.
 
Okej kortfattat: alla tre spelningarna var sjuka, jag har träffat massa med underbara människor, jag har pratat med världens gulligaste band och spenderat alla mina pengar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0