Smartphoto.

Ett av paketen som kom idag var från / www.smartphoto.se / !:)
 
 
Smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer. Det jag testade var vanliga fotokort. När man ska beställa fotokorten kan man först välja vilken storlek man ska ha på dom, jag tog standard. Sen får man även välja om man vill ha något möster på dom. Det fanns hur många som helst att välja på!! Men jag tog ändå utan något sådant.
 
 
Det var väldigt kul och sitta med min syster (på bilden med mig) och välja ut vilka kort som skulle beställas! Sidan var väldigt lätt at förstå sig på och det var absolut inga krångel. Man fick även med ett kuvert till varje foto vilket är toppen om man vill skicka iväg dom! Jag ska nog skicka några av korten till Josse och mamman! Som ni ser blev bilderna jätte snygga och ingen risk att dom blir förstörda eftersom dom blev skickade i en kartong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0