It was only just a dream

Jag är så upptagen nu för tiden (nej) så bloggen har fått komma i andrahand ett tag. Har haft en tråkig jul som vanligt. Jag och Johanna gick ut och hängde i skogen istället. Tradition nästan, eller vad säger du? Igår fyllde min farfar år så var där på kalas. Sen efteråt lekte jag med Ikea. (oj hemligt namn avslöjande där) VI var sådär kallade nyttiga och käkade pizza och sen promenerade i snövädret hem. Mysigt. Eller vad man ska kalla det.
Imorgon ska jag och Josse till Karlstad. Eller nu vet jag inte längre för hon sprang precis ut ur mitt rum och slängde i sin dörr för jag sa att jag inte visste vilken tid vi skulle åka? Tror det är något hon lider av stackaren. Häromdagen när vi skulle baka och hon kom ner och frågade vad hon skulle göra och jag sa att hon får hämta sin datorn så vi ka ha recept på hände samma incident. Kan ju inte vara lätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0