be mine

De blev att vi var i challa längre än va jag trodde. Men de var kul.
Köpte lite mer än vad jag tänkt. Och för mycket till mig själv.
Så nu är hela barnbidraget slut. faan va jag hatar att va fattig.
Måste bli duktigare i skolan så jag kan få ett bra jobb.
tjäna mycke pengar ..........

Var ju i karlsta i söndags. Tänkte berätta vad jag köpte :)
de blev inte så mycket. Men jag köpte en tröja, en sjal och en snigel till mig själv.
hihi , tyckte jag var lite busig som köpte en snigel på ikea.
Sen så köpte jag julklapp till mommo och bea också.

Nu ska jag sätta mig och dricka te med marika.


köpte den örhänge idag ,
pussss :----)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0