nanananannana

Fick att gå upp förut ändå. Malin, Jari och barna kom .
Asså de är så jävla jöbbigt. Varje gång jag ska blogga så blir jag pess nödig !
Men ska att skrive klart först ;)
La mig ju och såg på film. Tänkte kolla på twelve för snöggingen chace är med i den ! <3
Men kom på att jag redan sett den ..
Sen kollar jag upp och ser att min sötnos emma står och sterrer på mig .
hihi .
Har inte gjort något särskilt sen ...
Ska dusche nu och sen söve tror jag.
Inte för att jag kommer sömne . .

puss påt !

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-20 @ 20:52:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0