long live us

hej! känns som det var år sedan jag skrev här. Som jag förutspådde i det tidigare inlägget är det mycket som har förändrats. Tog äntligen beslutet att säga upp mig från Chipotle. Gjorde lite halvt impulsivt beslutet efter ännu en tråkig dag där och kan verkligen nu se att jag gjorde rätt. Så utan jobb eller någon plan var jag nästan tillbaka på samma ställe som jag var för ganska exakt år sedan. Men jag hade tur, för Linnea kom och hälsade på. Vi hade bästa vädret när hon var här, så vi bara hängde mycket utomhus på dagarna och drack mycket på kvällarna. Var asnajs att ha henne här när jag var mitt i min lilla livskris lol
 
En dag när vi var i Kingston sprang vi på en kille jag jobbat med tidigare och han bjöd in mig att komma och testa att jobba på en pub  i Richmond. Det gick helt okey där så nu har jag jobbat där som servitris i drygt en månad. Var sjukt förvirrad i början men jag börjar bli bättre. Tycker ändå (de flesta dagar iallafall) att det är rätt kul att jobba med costumer service och träffa folk. Vet inte om alla skulle hålla med mig, men jag ser mig själv som ganska blyg och har senaste månaden lärt mig att bli mycket mer öppen. Tror det kan vara rätt viktigt att göra sådana saker som att byta jobb så man inte bara står kvar på samma ställe. Vi är ju ändå människor och kräver stimulans, right? 
 
Anyway, måste kasta i mig lite pasta nu innan jag ska promma iväg till jobbet. Vädret det senaste veckorna har varit så najs så försöker njuta så länga som jag kan lol. Hade
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0