Ive been dying to get you dizzy

 
hej där! Är så jobbigt att skriva här, vet inte varför. Jag menar jag skriver ju här bara för att låt den som vill läsa se vad jag håller på med. Men ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag håller på med. Är så trött på att känna så här, så mycket tankar fram och tillbaka, äh kan inte ens skriva ner hur jag tänker. Jag vet inte riktigt själv om jag ska vara ärlig. Men jag är fortfarnde kvar på samma jobb och bor på samma ställe. Så inget har förändrats egentligen. Kanske är just det? Äh fuck vet inte. 
 
Haft en najs vecka annars. Dumma beslut hit och dit, men det händer. Jag och Julia lyckades faktiskt få våra scheman att matcha så vi drog ut till Kew Gardens. Efter det tog vi middag på ett holländskt pannkakshus. Såååå najs. Även sett Moose Blood och Turnover vilket såklart är en blessing. Nu dock borde jag gå och duscha och göra mig iordning för jobbet. Ännu en fredagkväll på Alba, yes!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi behöver en Dubai update

2016-11-19 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0