Skyway avenue

Morgon! 
 
Igår var jag själv på förmiddagen igen för kossa jobbade. Låg bara vid poolen och löste en bok och gjorde soduko. Asså den jävla boken är hur tjock som helst och jag har försökt läsa den i månader utan att komma in i den, men igår läste jag äntligen ut den! Måste väl erkänna stt jag grät lite på slutet. Vet inte om jag rekomenderar den men den heter "en förtjusande man" av maRian keyes. 
 
Efter att Josse slutade var vi tvungna att göra lite miljöombyte, så nu bor vi i marinan istället för i downtown.   På kvällen hängde vi bara med josses kompisar och käkade lite falafel på stranden. Var mys. NuUUU Har jag suttit inne så länge och druckit kaffe så måste gå och kolla in poolen i den här byggnaden. Ses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0