I couldn't tell you that I wanted you, but I wanted to

Hej amigos, long time no see. mitt liv rullar på antar jag. Har väl hittat på en del kul saker sen senast. Annars så är det rätt tråkigt just nu. Vet inte riktigt vad jag vill göra och förändra ni vet. Sommaren i London än så länge är väldigt grå och mestadels jobb. Så kommer väl resten av sommaren också se ut så. Igår hade jag mina lediga dag och det var rätt najs. Jag och Julia gick på Tate modern och sen drot vi till shoreditch och mötte upp några andra för att äta bagels och dricka öl. Efter drog vi till Miriam och hängde dör resten av kvällen trevligt. 
Eftersom jag inte skrivit på länge kan jag väl bara bildbomba lite? Thx bye 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0