all time low @ o2 arena

Morgon! Förra veckan var jag ledig onsdag och torsdag. På onsdag åkte jag ut till Wales, Cardiff För att vara mer exakt. hade en jobbig förkylning så satt mest på ett café hela dagen och drack kaffe. Anledningen vi åkte dit var ju för stt se good Charlotte/All tlme low. Första gången jag såg GC, och om jag ska vara ärlig kunde man se att de varit borta ett tag. ATL hade ett killer set som vanligt. Det förvånade oss med att spela break out och poppin champagne vilket gjorde hela resan värt det. 
 
Vår buss hem till London gick klockan tre, så efter spelningen satt vi och hängde på BK i typ tre timmar med någon random tjej lol. fick någon timmes sömn på bussen till London, men när vi kom fram stack jag direkt till r1 för att träffa dem. Var mys att träffa Alex o h jack igen, var ett tag sen sist. På kvällen spelade de o2 arena. Var sjukt att va barriär på en sån stor arena, men sjukt kul var det. bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0