Taco

Hello! Sitter och kollar på great brittish beak off och dricker té. Är jag brittisk än eller? Lol skoja. Men livet är rätt najs faktiskt. Hade bara velat haft ett boende. Ovh högre lön. Men det är väl en annan femma I guess. 
I söndags var jag på en intervju ute i Wimeldon. Efteråt hängde jag på starbucks i typ två timmar och facetimeade med Henriette. Kvalitetstid ni vet.
Precis när jag tänkte dra hem fick jag reda på att Matt hade skrivit upp mig på gästlista på deras gig i Kingston så givetsvis åkte jag dit. Hade en as najs kväll, mötte upp några kompisar, drack lite öl och Bring Me The Horizon är ju typ världens bästa live band så det var as fett. 
Annars har jag bara jobbat typ. Försöker hänga med i det snabba tempot och lära mig. Hopps det kommer funka och jag kan vara kvar där ett tag. 
Nu ska jag fortsätta kolla celebrity big brother (farrah❤️❤️)  (ja det tog lång tid att skriva inlägget så ser ett nytt program nu)
hoppas allt är bra med er få läsare, stay rad
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0