Reading fest 2015

 
Heeeey sup. Är vaken relativt tidigt, men inte så konstigt har sovit iprincip hela tiden sen jag kom hem från Reading. Ja, kära Reading alltså. Iår hade vi inte lika tur med vädret och det var väääääääldigt lerigt. Men vafan, när man står där och ser sina favorit band och är som lyckligast så glömmer man allt det där jobbiga rätt snabbt. 
 
Iår åkte jag med en kompis som heter Hanna, men Josse dök upp på fredagen med en kompis så hängde mycket med dom. Asså alla banden var typ så feta så vet inte vilka jag ska nämna ens.. Men har äntligen fått se mina kära moose blood och det måste väl va höjdpunkten på helgen 💕💕💕
 
annars har vi dansat till the wombats, druckit massa vin, ätit konstig festivalmat och kämpat för att jag ska få av mig mina wellies som var liiiite för små för mina jätte fötter. En natt trängdes vi tre pers i ett två-manna tält som läckte in vatten, kan inte påstå att jag älskade livet så mycket då men lol Men för att summera det så har det varit galet, bäst, lerigt och över alla förväntningar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0