Cause gold can't rust

Åå älskar när inläggen man skrivit bara försvinner 💖💖 
 
Livet är som vanligt, jobbar mycket och sover lite. Men får äta mycket god mat så jag är nöjd. Igår efter jobbet fick jag ett ryck och bestämde mig att jag var tvungen att shoppa lite. Efter att inte hittat de jag ville i wimbledon åkte jag vidare till Oxford st. Låter najs va? Lol nej, fy fan den gatan kan vara så jobbig va. Hittade inte det jag villa ha där heller, så mitt sökande fortsätter.
 
var så sliten igår att jag somnade tidigt och även fast det är min lediga dag vaknade jag innan 8. Men det är bra, nu kan jag utnyttja denna vackra dagen! Cya 🌯🌮
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0