WOMBATS @ ally pally

Morgon! Sitter i min pyjamas, äter corn flakes ur paketet och gråter för mina fötter gör så ont. Går typ sjukt mycket här och har skavsår = :/ 
 
jobbet var som vanligt igår. sjukt mycket folk, men det är kul. Efter åkte jag ut till Alexandra palace. var as fint väder så promenaden upp till ally pally var rätt najs. Venuen var sjukt cool. Den var super stor och det var en matmarknad där inne? Haha 
 
ena förbandet Pride var sjukt bra, så dom ska jag absolut lyssna mer på. The Wombats slaktade självklart hela stället. Att ett band kan vara så magiskt som dom.. Wow. Och alla deras låtar är perfektion? jag vet inte ens 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0