The 1975 @ Eventim Apollo och bring me the horizon @ Alexandra palace

Hey babes. Haft en najs vecka. I tisdags åkte jag till hammersmith efter jobbet för att se ratboy och the 1975. Det var sjukt fett. Bara sett 1975 en gång innan och det var på Reading förra året, men tror inte ens vi kollade hela deras set då? Lol Spelningen var rätt galen, hörde att någon bröt sitt ben i ratboy moshen vi startade? Hahha 
 
igår åkte jag heeela vägen till ally pally för att se Bmth. Asså like, det är så sjukt jobbigt att åka dit men stället är så coolt, så det är typ värt det? Idk. Mötte upp Jess där iallafall och drack lite pints innan Pvris och neck deep. publiken var sjukt rolig för neck deep och bring me the horizon. Jag och jess moshade massa och någon tjej gav henne ett knytslag i ansiktet?? Lol var sjukt. Det var lätt den bästa bring me spelning jag varit på och helt klart värt att spendera natten att må dåligt sen lool 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0