Robbers

Hehe lol såg nu jag glömde posta det här inlägget but better late than never 
 
Hej! Haft en sjukt bra men intensiv vecka. Har varit så kul att haft mina kompisar här. Sitter nu på bussen hem från Jonas och linneas hotell. I tisdags gick jag Emma och Becca och shoppade endel innan jag var tvungen att sticka till jobbet. På onsdagen var jag ledig och då hade zara Larsson en spelning på en klubb här som vi drog till. Klubben var helt okej men efter zara drog vi vidare till någon annan klubb vid Leicester Square. Kom hem aaaas sent och hann sova typ fyra timmar innan jag skulle upp till jobbet lol. 
 
I torsdags så var jag me Jonas och Linnea igen. Dom kom till mitt (mysiga) rum och vi chillade bara. På fredagen hade jag fint nog bestämt att vi skulle ut på en klubb i camden som spelar mest sån musik jag lyssnar på. Linnea och jag diggade det massa, vet inte vad Jonas tyckte dock Hehhehe lol. Jag blev asfull som vanligt och det slutade med att jag crashade på deras hotell. 
 
lördag och söndag gjorde vi inte jätte mycket spännande, var på westfield och åt efterlängtade shake shack som jag inte ätit sen jag var i nyc. Var så sjukt trött efter så slutade med att jag somnade på deras hotell igen. Idag har vi turistat massa vilket var najs. Jag hade inte varit vid tpower bridge innan, dåligt va? 
 
Var så tråkigt att lämna dem nu, ingen aning om när eller var jag kommer se dem igen 💔
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0