Darlia @ electric ballroom

Hej blogggis! Efter jobbet igår drog jag ut till camden för att träffa några kompisar. Darlia spelade på electric ballroom och det var fett coolt att äntligen få se de från insidan. Det ser ju väldigt litet ut från utsidan, men inne är det rätt stort. Spelningen var askul. Moshade massa och tappade mina skor en miljon gånger typ. Sen efter drog vi till southbank och bara chillade. 
 
av någon dum anledning bestämde jag mig för att gå hela vägen hem, så var hemma väldigt sent. Idag har jag seriöst varit död hela dagen. Min adapter gick isöndur för några dagar sen så var tyvärr tvungen att springa ut i regnet för att kunna väcka min mobil och dator. Nu ska jag göra kaffe och duscha för ska snart gå ut igen! (Om jag inte råkar somna lol) cya 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0