happy place

hej! Som  ni kan förstår hade vi det rätt fullt upp och hade därför inte riktigt tid/ork till att blogga! Nu Är jag tillbaka hemma vilket ja suger. Veckan i new york/baltimore var den snababste jag varit med om. Well, nu har jag en dag kvar i skolan att göra matte np, sen är jag klar FÖR ALLTID. det ni. wow. så bra vi är som klarat av gymnasiet, och förhoppningsvis blir jag godkänd i alla ämnen ☺ nog om det---
 
Innan jag gick och såg All Time Low hade vi lite shopping tid. Den dagen körde vi 34th vilket har det mesta av det stora kedjebutikerna. ATL spelade på en pir längs Hudson floden, vilket var ascoolt. NÄr man stod framför scenen kunde man se manhattan framför sig och vände man sig om hade man floden och solnedången som utsikt. Jag hade signing på båda spelningarn jag gick på vilket betyder att jag fick träffa mina favorit personer två gånger ☺ signing är självklart inte lika intimt som en m&g, men ddet är ändå kul att snabbt få prata lite med dem som betyder mest.
 
Jag hamnade på andra raden vilket var asnice. Men efter sista förbandet var jag så uttorkad och mådde så dåligt (feber+hade inte druckit något) så jag valde att gå bak istället och hänga med F+L. Det var kul att stå långt bak och bara dansa och ha det kul. Tror inte jag behöver skriva om hur grym spelningen var? lol Efter spelningen försökte vi skynda oss hem, för dagen efter skulle ju jag ta bussen mot Baltimore!
Well  thats that. Adios
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0