all time low i baltimore

Söndagen gick jag upp innan 7 uuh. Första dagarna hade vi vaknat av oss själva då, men den här dagen var det riktigt tungt LOL. Det var superlätt att hitta till bussen och resan till Baltimore var assmidig. i  Baltimore hade jag rätt mycket tid innan spelningen vilket var skönt. Jag drack MYCKET vatten och isté  för att inte upprepa hur det gått dagen innan. Inner Harbor i bmore är väldigt fint, speciellt när det är soligt vilket det vverkligen var. Jag träffade lite kompisar där och käkade god mat.
 
Publiken i bmore var mycket bättre än i nyc vilket var kul. Venuen hade sittplatser och en gräsplätt bakom. Man kunde smita fram till scenen, men jag var så trött och tyckte det var nice att bara kunna hänga längre bak istället. Var så obeskrvligt att se mitt favoritband i sin hemstad. Deras hometown shows är typ legendariska och jag förstår verkligen varför. Wow.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0