studenten 2015

hej SHIT de var längesedan alltså. har varit så mycket nu så har inte riktigt orkat att blogga. har ju typ en miljon bilder från studenten som ska upp och.. orkar inte.. MEN NU ska vi se.
 
Studentveckan var verkligen helt sjukt kul. Det blev supa i karlstad och arvika men bästa klassisarna. Balen var så sjukt mycket roligare än jag trodde det skulle va. Jag och Henriette gjorde oss iordning tillsammans hemma hos henne innan Alex kom och hämtade oss. Sen hade vi fotografering i Sandgrund innan vi hoppade in i bilarna till CCC. Vi hade en rolig middag, ett tråkigtdansgolv och hängde på efterfest lite för länge.
 
Studentdagen var hektisk men också sjukt rolig. Jag sov hos becca och vi gick upp äckligt tidigt och sminkade oss innan vi gick till Daniel för att ha champagnefrukost. Sen hade vi lite fotograferingar, lunch på skolan, sprang såklart ut och sen det efterlängtade flaket! Efter flaket skyndade jag mig hem till arvika för att träffa släkten och sen tillbaka till karlstad för att dra till nöjes. Ska inte ljuga, var lite för full under dagen så jag var vääldigt trött på nöjes och drog hem tidigt  till arvika igen.
 
Var så himla bittersweet att se hela klassen tillsammans för en sista gång. Hur många gånger jag har sagt att jag hatar dom allihopa kommer jag ändå sakna dumma afjur12 (och alla sköna lärare såklart). Men, nu är det dags att gå vidare i livet. Förhoppningsvis inte läsa än på ett tag och istället upptäcka världen och framförallt mig själv!
 
cred till den som orkar kolla alla bilder
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0