oh how generous Serena

Hej har alla en nice fredagskväll? Det har jag, först lyckades jag få till min blomkålspizza (typ omöjligt utan ägg) och sen gjorde jag asgoda cookie dough brownies. Kanske borde dela med mig av receptet? 
 
Har ätit typ alla brownies nu, så ligger och har ont i magen och kollar på Gossip Girl. Vet inte om jag och f är ensamma om det här, men vi älskar att bli sådär jätte mätta så man somnar haha. 
 
Annars hade jag det bra i Stockholm. Var kul att träffa kompisar man inte sett på ett tag! Eller ja, tbs var ju i slutet at november så det var ju inte så länge sen. Gerard var underbar såklart. Tolvåriga jag dog och artonåriga jag kunde inte heller hålla sig från att gråta när han gick på scenen. Vet inte vad jag ska säga. Alla här antar jag vet vad mycket Gerard (och mcr obv) betyder för mig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Du var i Stockholm i december också

Svar: yes det var jag, men träffade inte dom kompisarna då!
cecilia

2015-02-07 @ 00:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0