I feel dark blue

Well hello!! 
 
Var ledig idag och kära Henriette ringde och väckte mig för hon Tyckte jag sov lite för länge Lol. Åt en stor frukost för första gången på länge vilket var as najs. Annars har jag bara typ spenderat hela dagen hemma och städat osv.  Någon snäll själ på kära twitty erbjöd mig en biljett för Bmth/neck deep, så sitter nu på bussen hem efter den spelningen. Dom spelade på hippodrome vilket var är rätt säker på att jag skrivit innan är en as najs venue. Publik var så stört galen att jag knappt
vågade gå in i den lol. Men det var sjukt kul, men nu vill jag bara hem och sova för har möte till
morgonen 😴😴
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0