Empties 16

 
 
hej, fick en request om att göra ett tio tomma inlägg så det får det väl bli 😎 sry för dålig pic lol
 
 
 
Bstiste är det enda torrshsmpoot jag använder och alla vet väl redan att det är är bra lol.
Revlon colorstsy har medel täckning och är lätt att bygga upp. Alltså perfekt för mig på vintern. Säljs inte i swe men finns att beställa 😊
Make up forever HD foundation är en av de bästa foundations jag använt. Den är väldigt tunn i konsistensen med ger ändå medel/hög täckning. Förutom min nars foundation är det här den foundationen den jag testat med mest naturlig finish. 
Rimmel wake me up är bästa foundationen du kan hitta för under en hundralapp. Bra täckning, okej hållningstid luktar dock parfym.
Nip+fab moisturiser fix är en helt okej dagkräm för blandat hy, skulle inte rekommendera om man är torr. 
Okej la lilla tub är estee lauder double wear light foundation. Har ganska lätt täckning, gillar den men upplever dock att jag blir rätt oljig av den. 
Svarta pennan är en eyeliner från märket collection som säljs på superdrug. Är min favorit  liner och enda jag använder!
Miyo mascaran är förvånansvärt bra för att kosta typ sextio spänn.
Barry m showgirl är dåligaste mascaran någonsin. Ärligt. Stay away.
Rimmel stay matte, bästa pudret och typ £3. Ksn det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0