är du svensk ska du låta svensk

Hello bloggen. Hur är det? Jag har det najs. Förra veckan var rätt bra andå. Det var fint väder, jag provjobbade och fick ett jobb! Sen på torsdagen kom jonas hit och hängde lite innan vi förfestade hos Rebecca innan 50-dagars på Nöjes! Hade as kult. 

Det här veckan är också helt okej. Käkar mycket god mat (jag vet studenten är snart borde tänka på vikten 😏) Måndags hängde jag med izabella och anna och käkade och nu kom jag nyss hem från att ha lunchat med fannsan. ingen aning vad jag ska göra idag, har ingen internet så kan inte plugga hmmm :/ lol nejdå, ska sova såklart adios



Kommentarer
Postat av: Anonym

sexiga

2015-04-30 @ 13:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0