i know exactly what goes on

övernattningen på skolan var rätt nice. vi spelade lite spel och såg ett par filmer. sov på golvet i el fritzel med det var faktiskt rätt okej.
idag gick jag och Fanny och shoppade på Erikshjälpen. av de vintage affärerna jag vart på i Karlstad gillar jag nog den bäst, någon som har tips på någon annan? efter skolan gick vi till espresso house och hade en cheeky liten fika.
hade planerat att faktisk röra på mig idag, har blivit väääldigt lite sen skolan började. eftersom jag inte gjort något på länge tänkte jag köra yoga, men jag lyckades somna när jag gjorde de och sov fyra timmar. lol bra där liksom. gick ut på en kvällspromenad istället och kom hem för en liten stund sen och ska snart sova. hoppas ni också haft en bra dag 💕🍁🌛




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0